USB i pewna rybka

Autor: padam_at_poczta.gazeta.pl
Data: Sun 06 May 2001 - 00:37:42 MET DST

Witam.
Moj znajomy, ktory o komputerach nie ma zielonego pojecia, poprosil mnie o
pomoc. Ja, jako ze o temacie owym mam pojecie powiedzmy, ze pomaranczowe, nie
poradzilem sobie :(((
W zwiazku z tym zwracam sie do uprzejmych grupowiczow o pomoc. Byc moze ktos
spotkal sie z czyms takim i podzieli sie wiedza z burakami.
Kolega kupil skaner HP 4300 C. Okazalo sie, ze nie ma na plycie USB i musi
dokupic odpowiedniego sledzia, co natychmiast uczynil. System jednak nie
wykrywa skanera kiedy ten podlaczony jest do USB. Sam skaner jest w porzadku,
bo dziala pod LPT.
Jesli mialoby to w czymkolwiek pomoc to nieszczesna plyta oznaczona jest
symbolem BVC2B (niestety _nigdzie_ nie znalezlismy nazwy producenta (sic!)),
oparta jest na VIA Apollo Pro-Plus, BIOS Awarda. Prawdopodobnie uszkodzony jest
sledz, ale nie bardzo mamy jak go sprawdzic.

Z gory dziekuje za pomoc

pawel