ASUS TX-97XE + BARRACUDA III 40 GB

Autor: Paprak (paprak_at_promail.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 00:29:59 MET DST

Mam problem , zakupilem nowy dysk (jak w temacie), a moja plyta mi go nie
wykrywa, czy ustawie na auto czy wpisze z reki parametry dysku, po restarcie
robi zwis, upgradowalem bios do najnowszego jaki znalazlem na sieci, lacznie
z jakimis smiesznymi betami , ciagle jest to samo. Dysk jest na 100%
sprawany bo na starym HX dziala spox. Co jest najciekawsze jezeli ustawie
brak dysku w jakis sposob jest on odnajodowany przez DiscWizarda , ale on i
tak chce aby zostal on "uaktywniony" w biosie ????

z gory dzieki za info