Re: ABIT - problem podobny ale ...

Autor: Zbyszek K. (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 22:54:32 MET DST

Użytkownik "Darek^23" <trepik_at_bankier.pl> napisał w wiadomoœci

> wiesz ... pomyslalem o tym ( mam niby papierki SEP do 1 kV) ale nie
> sprawdzalem ... bo elektryk niby wiedzial pod co to robi ale ...
>
> jedynie wiem ze obudowa "nie kopie"
> masz jakies propozycje jak to sprawdzic bez sprzetu?
>
> Darek

1.Organoleptycznie :)-lekko nawilz paluszki i jedna reka do obudowy a druga
np, kaloryfera(czesc bez farby) bez obaw moze byc 110v ale z malutkim pradem
wiec najwyzej poczujesz lekkie mrowienie
2.Zwykly przyrzad za parenascie zt i sprawdzic gniazdko
3.Rozkrecic gniazdko(oczywiscie musi byc z bolcem) i sprawdzic
   czy bolec jest podlaczony do odrebnego przewodu lub zwarty z przewodem
zerowym

Pzd Zbyszek K