Re: via+ide/udma=problem?

Autor: Tomasz Bryja (tommyREMOVEIT_at_post.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 22:33:48 MET DST

Hello!

[ Once upon a time, mizs wrote: ]

> fajnie bylo by gdybys napisal jaka masz plyte...

Dokladnie taka, jaka u ciebie ponoc chodzi ok :)

> nie wiem do czego uzywasz komputera ale jesli tylko w domq to mozesz
> sprobowac zalozyc sp2 beta (skoro i tak przeinstalowujesz system co 2-3 dni
> :P); mysle, ze mocno poprawia kompatybilnosc w2k z chipsetami via (albo
> odwrotnie jak ktos woli), ja osobiscie mam i nie zauwazylem w normalnej
> pracy z kompem zadnych klopotow
> (no moze poza tym, ze masz dziwaczny angielsko-polski system ;>)

Wiesz, przy ostatniej reinstalacji wogole zrezygnowalem z sp, zainstalowalem
natomiast 4in1 w wersji 4.30 -- poprzednio przy instalacji sterownikow do dysku
wysypywal sie caly system. Teraz poszlo gladko, czekam wiec, co bedzie dalej ;)

> zgadzam sie, ze to nie jest normalne, sam mam sl75kav na kt133a i nie mam
> tego rodzaju problemow (i nie mialem bez sp2, chociaz draznil mnie pio w
> device managerze, przy poprzedniej konfiguracji w2k+sp1+ata100hotfix+via
> 4.29)

U mnie teraz pokazuje udma (i jest na ata 100). Po instalacji w/w...

regards, Tomasz Bryja [ tommy_at_post.pl, icq://26490836, http://trantor.dhs.org ]