Re: Jak gadać przez internet przez mikrofon i słuchawki??

Autor: news.tpi.pl (tel_kab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 15:00:45 MET DST

Narzedzi jest pelno, pod wingroze polecam:

MSN Messanger
NetMeeting
Net2Phone

Jesli chodzi o maskarade, to polecam NetMeeting, on sobie z tym radzi,
musicie sie tylko na jakim serwerku ( np. "uls.tpnet.pl" ) spotkac i on
nawiaze polaczenie nawet jak 2 ososby sa za maskarada. Ale z gory ostrzegam,
jak masz lacze przez TPSA ( Polpak ) nawet 2 Mbit, to zapomnij o
jakichkolwiek pogaduchach za granica. POLPAK ma beznadziejne lacze ze
swiatem. Jak masz inne wyjscue w swiat ( telia, ebone ) , to wystarczy
zwykly modem. Jak gadalem z qumplem z niemiec, to zmierzylem traffic i
wystarcza spokojnie 3 KB/s

Pozdrawiam.