Abit KT7A 8 i BorgTV

Autor: Michal Letowski (milet_at_geocities.com)
Data: Sat 05 May 2001 - 12:51:26 MET DST

Od tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem komputera
Abit KT7A, Athlon 1 GHz, 256 MB RAM, GeForce2 MX,
SoundBlaster Live 5.1, AIMS Video Highway Xtreme (karta TV).
Niestety, moje szczescie maci zawieszanie sie komputera.
Niezbyt czeste - raz lub dwa dziennie - ale wystarczajaco denerwujace.
Zdarza sie to przy uruchomionym programie BorgTV (2.55).
Wlaczenie przy dzialajacym BorgTV programu VIA Hardware Monitor
zawiesza komputer natcyhmiast... Czy ktos spotkal sie z podobnym
przypadkiem? I moze zna rade?

Michal Letowski