Re: upgrade biosu hpt 370

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 10:29:25 MET DST

> Czy jest duzo szybszy niz np. UJ. Jak to mierzyles ? Pytam sie, bo nie
> wiem czy warto ryzykowac flaszowanie, skoro wszystko mi dobrze dziala na

Bios XV ma szybsza obsluge pamieci i kilka dodatkowych opcji (w Advanced
Chipset Features i w PnP Configuration)
co do hpt1.10b, to pod Win2k dziala szybciej ok5%, sprawdzalem SisoftSandra
2001 - disk benchmark (i to kilka razy w powiazaniu ze sterownikami 1.03b.)

> Jak to sprawdzic, tzn. czy jest to beta czy nie ?
Prawdziwe bety mialy kiedys taki napis BETA VERSION - NOT FOR SALE (czy
jakos tak) przy starcie kompa, czy jest to beta czy nie swiadczy o tym chyba
to B na koncu, a co do daty to sie nie przejmuj, bo czasami wersje nie
wychodzily chronologicznie.

Na stronie http://www.highpoint-tech.com/370drivers.htm (wiem, ze to strona
Mozliwe, ale juz pisalem czemu.