Re: Stary sprzet

Autor: smok_wawelski (smok_wawelski_at_kki.net.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 22:51:47 MET DST

czesc
z reguły stare karty sieciowe mają programiki
do ich nastaw: przerwania itp.
przeważnie jest konieczne takie ustawienie
przed rozpoczeciem pracy karty.
kiedys toto rozgryzałem, oj poleciało parę
dosadnych słowek nim załapałem dokładnie
z reguły instalowałem kartę pod win aby przydzielił jej przerwania
a pozniej spod czystego dosa odpalałem programik
do ustawiania kart i ustawiałem te co dała winda.
Podajesz mało szczegółów, jeśli sie nie uporałeś z problemikiem
pisz postaram sie pomoc.
pzdr smok_wawelski_at_kki.pl

Użytkownik " Krzysztof Kozłowski" <zetware[not-for-spam]@polbox.com> napisał
w wiadomości news:9f2ru7$9m$1_at_news.tpi.pl...