Re: CUSL2-C i 175MHz?

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 21:04:32 MET DST

Cześć,

> Problemem nie bylo nic z tego, co wraz z Vindexem wymieniliscie

Cwaniaczek ... jakby ta płyta leżała sobie u mnie albo u Adama to ... nawet
nie byłoby tego mail'a ... kilka banalnych testów a Wojtuś jak zwykle robi z
igły widły :-))))

> wicie towarzyszu, "Chektor ma zawsze racje" i te sprawy :)))

Już Ci tylko marketing pozostał :-)

> Tak. Jak na razie specjalnie nie byl pozyteczny, ale raz sie przydal :)

Hm. Masz skrzynkę pod biurkiem i dałeś iPanel ... ciekawe ... :-)

> Wiem. Reszta wnioskow dotyczy rozmiaru glanow wymaganego do skutecznej
> "obslugi" Enlighta 7233, wiec chyba nie podziele sie z nimi na forum
> grupy. No chyba, ze komus zalezy na takiej informacji :)

Czy to ma jakiś związek z biednym Asus'em? :-)

> Chektor

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."