Re: Gdzie w warszawie tanio Chrome Orb?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Thu 31 May 2001 - 15:03:23 MET DST

> Ja na początku miałem zwykłego, czarnego Titana na D600_at_900,
> temperatura dochodziła do 60 stopni. Kupiłem CO (też Titana)
> no i spadła do ok. 53 stopni. Niestety (a teraz widzę, że
> na szczęście) CO się zepsuł - zaczął warczeć i bardzo powoli się
> rozpędzał, więc w sklepie, gdzie go kupiłem wymieniono mi go
> na Cooler Mastera (srebrnego, kwadratowego) i teraz mam i ciszej
> i skuteczniej (temperatura nie przekracza 46 stopni) niż z Chrome
> Orbem.

chyba mu nie przemowisz :( kolejny zaslepiony reklama i nie sluchajacy rad
innych, dobrych rad.

mam tego CM jest super - dalem go na 4V BEZSZELESTNY na takim duronuie jak
ty masz (no 933) mam max 46C ale pamietaj ze wentyla nie slychac ! na
nominalnym V jest max 43-44 , rewelka jak za 45zl

http://www.coolermaster.com.tw/products/cpucooler/fcpga/ep5-6i11.html