Re: Uszkodzony Abit BP6

Autor: Michał Czarciński (tyg_at_tyg.prv.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 10:33:50 MET DST

A ja dostałem korektę za moją BP6 (tyle tylko że w PRONOXie)
A tak poza tym to VP6 nie chodzi podobno na dwóch Celeronach (starych
oczywiście),
więc to jest żadne rozwiązanie. Płyta MSI działa ale i tak z tymi samymi
częściami BX jest bardziej wydajny niż VIA :-(

--
                   Michał Czarciński
                   tyg_at_tyg.prv.pl