Re: ****POMOCY****MONIATOR_17 ???

Autor: IndiAN^ (montre_at_poczta.fm)
Data: Thu 31 May 2001 - 08:02:29 MET DST

Nie wiem jak inni ale ja sony chyba nigdy nie kupie mam dookola siebie kilka
monitorow z kineskopem sony i na wszystkich jest ... taka cieniutenka linia
pozioma linia ciagnaca sie przez caly ekran ... podobno sony to juz nie to
co kiedys, ale to tylko subiektywna opinia. (acha monitory sa z napisem
compaq P1210). Za to moj znajomy ma od zeszlego roku LG 795 FT i obrazek
jest calkiem fajny (przynajmniej tych wkurzajacych kresek nie ma i nie
przypominam aby narzekal na niego;)))