Re: CELERON 800 Mhz- Jaka temperatura ???

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 07:19:04 MET DST

Użytkownik "Jarocki Krzysztof" <kjarocki_at_priv3.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9f33rc$av2$1_at_news.onet.pl...

> Sam się zastanawiam od czego zależy wartość temperatury procesora, gdy
jak
> widać z tych wszystkich
> opisów ten sam model może mieć tak różne zakresy temperatur.
>
> Czy ktoś ma koncepcję na temat różnic wersji "bulk" i "BOX" procesorów
Intel
> ?

Witam

Mysle sobie, ze rozniece temperator nie sa spowdowane roznymi procami,
tylko jakoscia (dokladnoscia) roznych czujnikow montowanych w roznych
miejscach (nie zawsze poprawnie "dopasowany" czujnik) na roznych plytach
:)

--
Pozdrawiam