DRAGON 2000 bios poszukiwany

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 04 May 2001 - 23:06:15 MET DST

Witam :)

Posiadam karte cardexpert_dragon_2000. Jest to Voodoo Rush (wiem haha
ale smieszne) 6mb na MX86251FC z wyjsciem TV na Chrontel'u. Karta ma
prawdopodobnie uszkodzony bios - komputer z nia startuje ale z czarnym
ekranem. Po wsadzeniu jej jako secondary (pierwsze cos na agp) winda
wykrywa karte i ta DZIALA (brak konfliktuf-ale nie wiem czy swieci bo
nie podpinalem monitora-chwila zacmienia umyslowego).
Wykombinowalem sobie ze albo
-zflaszuje na nowo karte (niestety jest eprom wiec trzeba bedzie
programatorem)
-bede ladowal bios z autoexeca

..ale potrzebuje plik z biosem :(. Prozba :
Jesli ktos posiada taka karte to PLIZ HELP !! potrzebuje tylko
zawartosc biosu (2 minuty roboty - odpalenie programu vgabios.exe i
zgranie biosu do pliku).

Karta wyglada tak (zdjecie i opis) : http://www.all-in-
one.co.th/allinone/html/products/cardexpert_dragon_2000.html

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered