Re: Problem z ACPI

Autor: mizs (mizs_at_radiohead.neostrada.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 17:40:15 MET DST

"Krzysiek" <krionix_at_poland.com> wrote in message

> kt7a
> jak mowilem chyba stery (jak to w NIC robi walki)
> mam tego samego geniusa.
>
> jak dziala pod win98se - to sieciowka jest imho OK (u mnie)
>
> mi przy wlaczaniu (zapadl w sen z w2k) wyswietla kaszane na ekranie (rozne
> ASCII) i staje, pod win98se szybko laduje 10s.

Kurcze raczej mi to na sterownik nie wyglada... u mnie obydwa windowsy (98se
i 2k prof) zasypiaja ok, natomiast kaszana nastepuje podczas proby wyjscia,
w momencie kiedy powinien pojawic sie ekran biosu karty. Probowalem juz
wymieniac geforca na starego virge'a na pci ale efekt ten sam, wiec to
raczej karta bruzdzi. Zreszta sprawdze to jutro jak wloze nowa. Moze po
prostu bios solteka nie lubi sieciowek realtek 8029 ;>

pawel