Re: Nie działają mi "zabawy matematyczne"

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 15:59:56 MET DST

Użytkownik Robert Magdziak <trebor_at_mi.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9cu5ti$fph$1_at_news.tpi.pl...

> Sprobuje przegrac zawartosc cd na twardziela. Probowalem wlasnie w pracy.
> Kaszani sie na kompach z kartami Geforce. A moze ustawic standardowa
SVGA?

A to juz zupelnie inna historia u mnie nie bylo nigdy w kompie grafiki z
Nvidia. Zawsze tylko jakies SVGA.
Nie jestem pewien czy po skopiowaniu na twardziela bedzie chodzilo -
szczerze? - nie probowalem. A i tak zawsze mozna zrobic symulowanego CDroma
na twardzielu.

Pozdrawiam
Piotr

Ps.
O ile sobie dobrze przypominam to te programiki chodza 640x480 i 256kolorow.