Re: Problem z BIOSEM?

Autor: Bartosz Arenin (b.arenin_at_idstudio.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 00:11:03 MET DST

> Jesli to cel433 na slocie1 to rozumiem ze jest przejsciowka.Jak mialem
taki
> system w kompie to mi poradzili kumple aby ustawic ja w slocie lekko
> skosnie-tymi gornymi slizgaczami z boku cvhwyta sie przejsciowke nie po
> srodku tylko w bocznym rowku.

Sorki chyba - cel400 - ale z tego co pamietam to na przejsciowce - tak mi
sie wydaje, procek byl pod zasilaczem wiec nie sprawdzalem - ale 400 to byly
na sockety chyba...wiec raczej jest przejsciowka. Zobacze jeszcze z tym
skosem - to komp mojej dziewuchy wiec nie mam do niego dostepu od reki.

--
Pozdrawiam
Bartosz Arenin