Problem z ACPI

Autor: Greko (grekoneks_at_wp.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 22:50:43 MET DST

Witam wszystkich.
Wydaje mi sie że zrobiłem wszystko w kierunku uruchomienia powyższego ACPI
tzn. bios: ACPI enabled, S3(STR), w menadżerze urządzeń widnieje
zainstalowana funkcja, w rejestrze jest
zapis:HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Detect
"ACPIOption o wartości "1", w menadżerze, typowa rola komputera tak jak
powinno być jest: system przenośny lub dokujący, jak również w zarządzaniu
energią: "wstrzymaj".
No i klapa, po wrzuceniu "przełącz w stan oczekiwania" rzeczywiście komp
zamyka się i wyłączają się podzespoły, ale po włączeniu(z dłuższym piskiem
pc speakera) już sie nie podnosi,
chociaż HDD itp. startują, monitor się nie uaktywnia, tak jakby komp nie
wykrywał
gfx.
Ludzie radzili że to może być problem z kartą sieciową (realtek RTL8029) po
wymianie sterowników nic się nie zmieniło.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, to piszcie...
Pozdrowionka.