Re: Problem z BIOSEM?

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 11:50:03 MET DST

Użytkownik "Bartosz Arenin" <b.arenin_at_idstudio.pl> napisał w wiadomości
> na
> >
> Jesli komp, po tej procedurze recovery, chodzi sobie bez problemu przez
> jakis(np. pare dni) czas to wnioskuje, ze druga kopia jest w porzadku.
> Inaczej chyba by sie nie uruchomil. Awaria musi powstawac przy dzialaniu
> kompa.

Niewykluczone.

>Moze siada flash. Ale zadnym ultrafioletem kosci nie naswietlalem
> ;))) Myslalem tez, ze to moze bateria ale chyba on by sie po prostu
> resetowal - tzn. wracal do ustawien standardowych. Kosc na plycie siedzi
> dobrze - nie poluzowala sie.

Może być bardziej subtelne, niestety trudne wyłapania uszkodzenie jakiegoś
lutu.

> Jesli chodzi o wirusa to myslalem , ze to CIH ale sprawdzilem MKS'em z
marca
> 99 i nie wykryl(sprawdzalem na czystym systemie). CIH jest chyba z polowy
98
> roku wiec ten mks powinien go wykryc.

Spróbuj nowszym programem antywirusowym, przecież najskuteczniejsze programy
antywirusowe co kilka dni mają aktualizację (np. Norton Ativirus - wszystkie
wersje) do pobrania po kosztach połączenia.
>Chce uniknac wymiany plyty,

Z całego serca Ci tego życzę.

>a pewnie
> na tym sie skonczy - bo nie wydaje mi sie, zebym dostal kosc biosu do niej
> lub ew. taka sama plyte ktos mi pozyczyl do zgrania biosu jak mi
calkowicie
> padnie.

Jak Ci wyżej wspomniałem kość biosu może być dobra, a feler poza BIOSem. Ale
to wszystko co w tej chwili piszemy, to gdybania i mam pełną świadomość, że
jednoznaczne znalezienie przyczyny Twoich kłopotów może być trudne.

--
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl