Re: krecenie monitora ;)

Autor: Bartosz Arenin (b.arenin_at_idstudio.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 12:15:01 MET DST

> A3

> Ma takie mozliwosci tylko nie soft. ale hardwaerowo. Na jednej stronce
> (chyba www.zoltepapiery.org ) podawali jak problem druku na tej drukarce
> papieru A3 rozwiazac. Wystarczy drobna przerobka sprzetowa.
> Robi sie to tak: skladasz kartke A3 na pol wzdloz dluzszego brzegu i juz
> mozna ja zapakowac do drukarki.

Przez 2 dni chodzila mi na A3 HP710 - ale niestety pomimo otwartej obudowy
i ustawionego na nia wentylatorka zewnetrznego, odmowila posluszenstwa,
podczas druku kolejnej rozebranej laski, ktora miala zawisnac u mnie na
sciane.
Pojechalem do serwisu HP i wiecie co? Dali mi nowa drukarke bo powiedzieli,
ze wady sie nie da usunac(fabryczna;))...jesli oni tak to rozwiazuja, to
nastepna puszczam na A0 - i robie postery do biura.;))

--
Pozdrawiam
Bartosz Arenin