Re: krecenie monitora ;)

Autor: Maciej Bojko (maciej.bojko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 02:49:05 MET DST

On 3 May 2001 00:11:09 +0200, <tomcio77_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Chcialbym podkrecic monitor LG 15" na 17" i szukam odpowiedniego softu.

Spoko. LG 15" to wlasciwie siedemnastka, tyle ze producent
zablokowal wyzsza powierzchnie ekranu. Musisz zalepic nieprzewodzaca
guma do zucia (moze byc z cukrem) dwie igly we wtyczce monitora i
oczywiscie usunac (najlepiej dlutkiem; olowek HB nie zdaje tu
egzaminu) nadmiar plastiku zaslaniajacy kineskop.

>Przy okazji ma ktos moze kod do odblokowania mozliwosci druku w formacie A3
>na HP610 ? ;)))

Nope. HP 610 nie ma takich mozliwosci. Ale widzialem gdzies w sieci
opis odblokowania druku laserowego. Wystarczy kupic odpowiednia
przejsciowke do kabla sieciowego i oczywiscie lepszy cooler.

>Ps. jestem ciekaw czy po zamontowaniu peltiera monitor pojdzie na 19"

Owszem, ale komputer tego nie wytrzyma. Musialbys podkrecic rowniez
klawiature, myszke i diode "Power".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko_at_students.mimuw.edu.pl