Re: Problem z BIOSEM?

Autor: Bartosz Arenin (b.arenin_at_idstudio.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 22:54:24 MET DST

> Przede wszystkim zanim zaczniesz ponownie wgrywać BIOSa musisz ustalić
> dokładnie producenta i typ płyty, którą posiadasz. Tu nie ma
odpowiedników.

> --
Panowie..ale to jest automatyczny upload biosu. Ja nic nie obie - wlaczam
komputer - a flash odpala sobie sam recovery
bios procedure i sam sobie uploaduje z kopii zapasowej - jak pisalem to jest
DualBios'owa plyta!!!.
Reszta tak ja opisalem

Proc nie jest krecony, grafika tez nie. Wszystko na standardowych
ustawieniach. Zmiana ustawien w biosie na defoults i setup nie pomaga.
Temperatura normalna ok 35-40 stopni C.

Jakies pomysly.

--
Pozdrawiam