Re: Jak skopiowac Dyskietke...

Autor: nosferatu (nosfe_at_wp.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 13:55:08 MET DST

Ten program to Scan Gra-Fix i jest to program do testowania samochodow
Bardzo potrzebuje go skopiowac na druga dyskietke, lecz jest jakos
zabezpiecznoy, mysle ze program ktory by kopiowal po kolei kazdy
sektor bylby dobry, tylko jaki to program?...

Pozdrawiam :)

Użytkownik DJ <djska_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3af045a4_at_news.vogel.pl...