Re: Explorer 6.0 -SKAD ZASSAC ????

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 08:36:49 MET DST

> Czy mozecie mi pomoc ? Szukam jakiegos w miare szybkiego zrodla tego
> programu, zyle nie poland.com bo tam maja linka na strone windy , z ktorej
> jakos nie moge zassac tego exp6 mimo sdi.

Chyba trzeba bedzie jescze z tydzien lub dwa poczekac. Pewnie bedzie juz na
ktoryms z krazkow do nowych pism. Ja na razie znalazlem tylko ten programik
(loader - chyba tak to firma M$ nazwala). Jeszcze jest inne rozwiazanie -
jak komus sie udalo sciagnac i zainstalowac to wszystkie pliki instalacyjne
bedzie mial w katalogu temp i jest szansa, ze taki ktos te pliki gdzies w
sieci powiesi na jakims ftp.

Piotr