Re: Nie dzialaja mi rozdielczosci powyzej 640x480

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobyd_at_go2.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 22:52:18 MET DST

Użytkownik "Piwek" <p23_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> monitor Compaq 14' z roku 95 zdaje sie a karta graficzna S3 virge 2 MB.
> Monitor zainstalowany to standardowy. Jak probije przejsc na wyzsze
> rozdzielczosci to obraz sie rozmazuje i piszczy monitor.

Mialem u kogos ten sam problem. Ten pisk z monitora sygnalizuje
przekroczenie dopuszczalnej czestotliwosci odswiezania. W moim przypadku
sterowniki karty ustawialy ja samoczynnie na 100Hz, a monitor (tez z 1995
roku) znosil maksymalnie 60Hz. O ile dobrze pamietam pomogla zmiana
sterownikow karty z wersji... 1998r, na 1997r - czyli starsze. Musialem tez
zmienic sterownik monitora, ale niestety nie pamietem dokladnie ktory. W
kazdym razie jeden z dostepnych w Win95.
RYNIO.