problem z Yamaha 744.

Autor: Ranger Radnor (radnor_at_go2.pl)
Data: Tue 01 May 2001 - 00:07:32 MET DST

mam karte X-Wave 6000 na Yamaha 744. zauwazylem dosc dziwny problem
podczas odtwarzania plikow MIDI. plik SRV2.MID dolaczany do karty
brzmi inaczej (gitara z przesterem na poczatku), jesli we
wlasciwosciach karty w zakladce OUTPUT zaznaczy sie 4 i 2 kanaly. z
MIDem, ktory jest pod adresem www.dtools.terramail.pl/mid.rar jest
jeszcze dziwniej - nie sa odtwarzane niektore instrumenty po
przelaczeniu sie na 4 glosniki. co ciekawsze, plik ten jest
przygotowany z mysla wlasnie o syntezie Yamaha XG (pochodzi z Final
fantasy VII). nie zalezy to od wybranego istrumentu, glosnosci,
natezenia efektow typu 'chorus' - zabawy edytorem MIDI wiele mi nie
daly. czy to z moja karta cos jest nie tak, czy to normalne?!?
sprawdzalem na innych sterownikach i to samo...

odpowiedzi prosze na maila

--
pl.rec.gry.komputerowe.klasyka                      ICQ UIN #45007845