Video Hitachi VT-M 753 VT-F 774

Autor: wsopata_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 30 Apr 2001 - 00:49:24 MET DST

witam,

z gory prepraszam, wiez ze niezbyt w temacie, ale nie moglem znalezc
odpowiedniej grupy. jak w temacie. czy ktos ma moze taki model video, lub
podobny i moglby mi napisac/ podpowiedziec jak sie programuje na tym wideo
stacje tv (za cholere nie moge do tego dojsc).
moze wszystkie hitachi maja taka sama procedure programowania stacji???
mam tez do niego pilota (chyba tylko przez niego da sie zaporgramowac - ale
jak?)

wielkie dzieki za jakakolwiek pomoc.
prosilbym o pisanie na priv, niezbyt czesto czytam ta grupe. pozdrawiam
wojtek

wjsopa_at_yahoo.de