Re: problem z nagrywarką

Autor: Mcmarti (mcmarti_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 21:41:42 MET DST

Zupełnie nic, nawet podnoszenie napięcia na "laser" nic nie pomogło. Teraz
można ją pchnąć na części - no chyba, że znajdzie się jakiż spec i naprawi,
to skorzysta i zarobi troche kasy...
Ostał mi się kontroler SCSI PCI Adaptec AIC-7856T, jak komuś potrzebny, to
chętnie odsprzedam za 130 zł

Pozdrawiam
@lf@
mcmarti_at_box43.gnet.pl