Re: Gf2 mx ktory producent?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 20:41:14 MET DST

On Fri, 27 Apr 2001 13:02:53 +0200, "Marcin" <marcin.es_at_interia.pl>
wrote:

>Ktorego producenta karty opartej na gforce2 mx wybrac? waham sie miedzy
>microstarem, herculesem, badz leadtekiem. Chodzi mi przedewszystkim o jakosc
>obrazu z tv-outa no i oczywisice o jakas przyzwoita wydajnosc. Moim
Hercules (wersja box) ma szybkie 5.5ns pamieci (standardowo taktowane
o 13MHz szybciej niz w innych kartach - bez problemu poszy na 217MHz)
OEM zwykle 6ns, swietny obraz na monitorze, dobry na TV.
Zaleta Leadteka jest spory radiator z wentylatorem a co za tym idzie
niezle mozliwosci krecenia core. Pamieci mozna podkrecic niezle, ale
to juz nie to co Hercules.
Minusem Leadteka jest przeciatna jakosc obrazu i nie najlepszy TV-out.
Podobno Najlepsza jakosc TV oferuje MSI, ale nie milem mozliwosci
porownania.
Jesli priorytetem jest szybkosc przy dobrej jakosci obrazu wybralbym
Herculesa. Jesli zalezy Ci glownie na TV-out to moze warto zwrocic
uwage na MSI. LEadtek? Ludzie chwala - ale za co? Za dobre chlodzenie?
Dla mnie to za malo.

Pozdrawiam
GLide