SB 128 PCI i DOS

Autor: hilaner (hilaner_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 16:48:12 MET DST

Witam wszystkich!

Zakupilem sobie takowa karte i juz po goninnej walce ze strownikami do W2K
udalo mi sie ja poprawnie zainstalowac. Tzn. karta dzialala od poczatku, ale
tlumila wszystko od 10kHz w gore. Teraz jest ok, chociaz nie dokonca wiem,
co pomoglo.

Pozostal tylko problem DOS'u - jak zmusic ja do dzialania w czystym
dosie/oknie msdos? Czy jest to mozliwe? Przekopalem troche sieci, ale nic
konkretnego nie znalazlem.

Z karta dostalem plyte CD na ktorej jest napisane PCI Compact i zadnych
programow do dosu tam nie znalazlem.

hilaner