Re: Mysz radiowa czy podczerwona ?

Autor: BxL (ppp_at_pk.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 16:13:49 MET DST

"Fredek Kruger" <caveman_at_ahoj.pl> wrote in message
> Jak sie Wam wydaje: co jest lepszym rozwiazaniem
> do notebooka: mysz radiowa czy na podczerwien ?

To tak jakbys pytal: co lepsze blondynki czy szatynki? :)
Mam Logitech "Cordless Wheel Mouse: (radiowa) z rolka i A4tech z dwoma
rolkami i bocznym przciskiem (podczerwien).
Dla mnie radiowa jest bardziej praktyczna, bo w kazdej pozycji dziala i
krotki kabelek laczacy komputer (stacjonarny) z odbiornikiem nie wplywa na
ograniczenie zasiegu .

> czy wszystkie myszy tego typu sa jednakowo dobre
> czy tez niektorych firm nalezy unikac ?

Polecam Logitech pomimo, ze ma mniej dodatkowych funkcji. (dwa razy
drozszy).

> z tego co slyszalem te na podczerwien wrazliwe sa
> na przeszkody miedzy nadajnikiem a odbiornikiem ?

Tak sa wrazliwe. Porownaj to sobie do pilota tv (ten sam system
komunikacji).

> wiecej chyba przemawia wiec za myszka radiowa ?
> ktore modele maja wiecej baterii i dluzej chodza
> bez ich wymiany ?

Pobor pradu wystepuje tylko w czasie pracy myszki.
Zasilanie to 2 male "paluszki" wystarczaja w/g producenta na 6 misiecy, a
umnie wytrzymuja ponad 4.