21 Recovery Genius na JetWay 663AS Ultra A02

Autor: Szymon Życiński WP (szymon_at_zycinski.prv.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 10:41:13 MET DST

AvE!

    Wymienilem mojego Jetwatya 663AS Pro na wersje ultra i po zaladowaniu
biosu A02 pojawila mi sie taka mozliwosc jak skorzystanie z 21st Recovery
Genius. Co to jest i jak to dziala. Czy to cos przerzuca sobie zawartosc
mbr'a, uklad partycji do kostki flasha? W sumie bios wazy tylko 256 kb, a
eeprom ma az 2 Mb. Wiec chyba dobrze sie domyslam.
Tak w temacie flasha - via ac'97 codec ma mozliwosc zaladowania gm patches
rowniez do biosu tylko potrzebny jest do tego odpowiedni soft - ma go ktos,
i patche w formie akceptowanej przez to oprogramowanie.