Re: PII 266 Podkrecenie

Autor: UserZero (user.zero_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 09:38:20 MET DST

Witam,

Ja mam pII266 ale na innej płycie (chipset Intel BX)- podkręciłem procka
poprzez zwiększenie prędkości magistrali do 83 mhz - mnożnik na stałe
ustawiony na 4 ( nie da się niestety modyfikować ) - procek pracuje teraz
stabilnie z prędkością 333 i nie ma żadnych problemów w grach , nie
stwierdziłem też zwiększonej wieszalności.

pozdro - usr0