Re: !!!Bios checkum error

Autor: Elk (elk_111_at_go2.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 07:55:57 MET DST

Użytkownik Piotr Piekarski <chemik333_at_poland.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9cfi74$if5$1_at_h1.uw.edu.pl...

> Użytkownik "Mis'" <mis_at_hustons.homechoice.co.uk> napisał w wiadomości

> No panowie... powiem wam: dupa... (sorki :( ), nikt nie trafil :(((
> Niestety zadne z powyzszych. Po prostu takie sa akutki skasowania biosu.
> Mialem to miesiac temu. Zawiozlem do serwisu i dopiero tam wgrali nowy.
Sam
> tez bym to mogl zrobic, ale nie przypuszczalem, ze cos mi biosa wyrabie z
> kompa. Zaden reset, nic nie pomagalo. Po prostu nie dalo sie wjsc nawet do
> biosu. Ja tez mam solteka :( ale swoja droga gdybym mial inna plytke to
juz
> bym sobie nowa kupowal, bo tylko to co ma dual bios nie pada w takich
> momentach.
> No a w soltekach bios sie wgrywa z dyskietki :)
>
> --
> Piotr Piekarski
> Moje adresy: chemik333_at_poczta.onet.pl
> [...]
Witam
Chodzi o to że u mnie nie mozna ustawic mnoznika 8.0 a 8.5 chodzi. (u kumpla
da sie 8.0 ale nie da sie 8.0) Zmiana Biosu nie pomaga. Gdy ustawie na
mnoznik 9.0 i magistrale komp 105 to zamiast wlaczyc sie to wyskakuje Bios
checksum error!!! Teoretycznie powinno dzialac. Na innym Biosie dziala
mnoznik 9.0 ale chodzby na magistrali 103 juz sie nie wlacza (nie dziala
8.5). Zauwarzylem ze tyn problem wystepuje na wszystkich plytach Solteka i
chyba wszystkich DFI.

Pozdrowienia
Elk