Re: problem z nagrywarką

Autor: Mcmarti (mcmarti_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 01:26:10 MET DST

He, he ... witam w klubie padniętych nagrywarek...
Mi umarła Yamaha 4416S - optyka siadła (ale uważam że się dosyć napracowała,
wczoraj usiadłem i zrobiłem małą analizę - wyszło około 3000 płytek przez 2
lata. Ale ciekawostka mechanika jest OK - chyba głównie przez właściwą
wentylację nagrywarki...

Pozdrawiam
@lf@