Re: Czy to dobry wybór? - pilne

Autor: mizs (mizs_at_radiohead.neostrada.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 23:27:38 MET DST

"Tomek T. Neas" <neas!post,p1> wrote in message

> Napisz proszę na czym polegały te problemy z Win2K?
no wiec dotyczyly glownie dysku ata-100, w2k najwyrazniej nie przyjmuje do
wiadomosci faktu istnienia takich urzadzen ;> i po czystej instalacji dysk
pracuje w trybie PIO, po instalacji 4in1 4.29 jest juz tryb udma4, po
zaaplikowaniu ata100 hotfixu micorosoftu udma5 (zeby bylo smieszniej device
manager pokazuje tryb PIO i dopiero po zalozeniu bety sp2 wszystko jest juz
normalnie i osobiscie uzywam sterownikow microsoftu :>), poza tym (na
asusie) mialem problemy z ktoras ze starszych wersji 4in1, zakonczylo sie
reinstalacja systemu ;> 4.29 wydaja sie byc juz dopracowane.
I jeszcze taki drobiazg... podczas instalacji w2k musialem wylaczac w biosie
onboard sound na sl75kav (AC97), po zainstalowaniu mozna go juz bez zadnego
bolu wlaczyc i nie ma z nim klopotow

> BTW: czy przy
> zmianie płytki czeka mnie reinstalacja systemu?
w zasadzie nie... ale na pewno warto to zrobic.

pawel