Problem z uruchomieniem Collins 2.0 na Celeronie

Autor: Krzysztof Chołociński (krzysztof-cholocinski_at_wp.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 14:44:01 MET DST

Witam wszystkich!

Mam problem z uruchomieniem programu Collins 2.0 na komputerze typu:
Celeron 633, 64 ram, riva tnt 2 32 MB. Uruchamia mi sie tylko: interjfejs,
tester i rejestracja a sam słowink nie chce mi sie uruchomic. Robiłem
kilkakrotnie instalacje nowe ale bez rezultatu. U mojego brata, który ma
pentum II 350, 256 ramu i ati 8 mb chodzi a u mnie za chiny nie chce ruszyc.
Moze ktos wie co moze byc przyczyna tej sytuacji.
Prosze o pomoc!

Z góry dziękuje!