Re: Czy to dobry wybór? - pilne

Autor: mizs (mizs_at_radiohead.neostrada.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 22:48:22 MET DST

"Tomek T. Neas" <neas!post,p1> wrote in message
> Czy płytka MSI K7T Turbo i Duron 800 to dobry wybór? Zależy mi na
> stabliności pracy. Docelowo w grudniu/styczniu chciałbym włożyć do
> niej jakiegoś szybkiego Athlona 1.5-2.0 - czy to będzie możliwe? Duron
> 800 tylko tymczasowo, a z tego co się zorientowałem to jest to
> procesor najlepszy z najtańszych (ok. 300 zł) - mam rację?
>
> Z góry dziękuję za pomoc w wyborze.

sam mam dwie plyty na via kt133 i 133a (asus a7v i soltek 75kav) i mozna
przyznac, ze wybor dobry ale...

1. ostatnio jest troche szumu nt. problemow z southbridgem 686b, szczegolnie
w polaczeniu z sb live (problemy z transferem danych miedzy dyskami
pracujacymi w trybie udma umieszczonymi na roznych kanalach ide)
2. ze stabilnoscia systemow bywa roznie (jesli qpisz plyte z tym chipsetem
to podstawowa sprawa sa via 4in1 4.29 albo 4.30 i najnowszy bios :>)
3. problemy dotycza (dotyczyly) glownie w2k

Osobiscie jestem zadowolony, z w98se i millenium nie mialem zadnych
klopotow, z w2k musialem troche powalczyc ;>

tyle ode mnie,

pozdrawiam,
pawel