Re: Cos ala SB Live! ?

Autor: ABA (lordabaNOSP_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 17:54:46 MET DST

On Sat, 28 Apr 2001 11:08:09 +0200, "MW" <toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl>
wrote:
>taaa. od dwoch lat mam yamaha 724 i do live'a to oczywiscie nie ma co
>porownywac, ale ostatnio mialem okazje odsluchiwac muzyki na SB 128 i
>powiem jedno - to SB 128 jest godne pozalowania a nie Yamaha :))) jezeli
>tylko nowsze modele Yamahy sa tak samo udane, to sa tak samo godne uwagi jak
>SB Live!

Hmm w swojej historii z kompami przesiadalem sie zawsze z jakiegos
taniego wynalazku na orginalne Sb... z klona na SBpro, potem z
jakiegos kompatybilnego na SB16... nastepnie yamaha grajaca lepiej od
16 na sb64awe... i teraz live. Bez powodu tego nie zmienialem.
Wg paru osob plote bzdury wiec pojde ze swoimi gumowymi uszami zatopic
sie w swiat znieksztalconych, zaszumionych dzwiekow i nie bede sie juz
wiecej udzielal w tym temacie. :)

Pozdrawiam.
_
ABA