Hercules 3d Prophet II MX

Autor: J-23 (zurax_at_poczta.fm)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 16:17:25 MET DST

Witam.

Wlasnie zakupilem w.w. karte. Instalacja przebiegla bezproblemowo, ale juz
uruchomienie 3DMark2001 daje zadziwiajace efekty. Wiekszosc testow wlecze
sie nieprawdopodobnie (wszystkie gry - ok. 3-4 fps), a wynik koncowy to 317
(powinno byc kolo 1000)!!! Tak tragiczna wydajnosc nie wynika raczej z
dzialania sterownikow graficznych, wiec w takim razie o co chodzi? Moze ktos
mial juz podobne problemy i oswieci mnie co sie dzieje? Moja konfiguracja:

AOpen AX59Pro
AMD K6-2 400 (4*100)
128 MB RAM
Hercules 3D Prophet II MX