Duron i Vortex1

Autor: Tomek (ati_at_poczta.fm)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 13:11:30 MET DST

Hi !!

Właśnie stałem się posiadaczem własnego ;)) Durona
i płyty ECS K7VZA v3.0 (KT133A). Po starym zestawie
pozostała jedynie karta dźwiękowa Aureal Vortex1
(AU8810). Wiele słychać było na liście, że karty te
bardzo gryzą się z płytami na VIA KT133. Profilaktycznie
nie instalowałem jej a dźwięku słuchałem na wbudowanym
kodeku. Dziś postanowiłem spróbować zainstalować
pozostałą kartę....
I co się okazało? Działa bez żadnego zarzutu...
Nie jest to karta S90 Diamonda a jakaś
Vortex Advantage SQ1500. Chodzi na driverach v3.220,
działa softwerowy korektor, itp.

Teraz pytanie: w którym momencie może mi się
karta ta "wysypać", mogą się zacząć blue screen-y itp.
Wymaga to jakiś specyficznych ustawień??

Na liście było bardzo dużo stwierdzeń, że kambinacja
taka nie chodzi a tu taka niespodzianka...

Pozdrawiam

--
Tomek
ati_at_poczta.fm