Re: Czyszczenie nagrywarki ???

Autor: SP1 (jsep1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 12:16:43 MET DST

Też miałem takiego filipka i padł po nagraniu kilkunastu płytek - w ramach
gwarancji wymieniłem na Yamahę 4416, którą po ok. 1,5 roku i kilkudziesięciu
nagranych płytach musiałem przeczyścić.
Po demontażu obudowy nagrywarki zobaczysz od góry soczewkę lasera. Należy ją
przeczyścić czystym (!!) spirytusem (teoretycznie wg zalecen Philipsa
czystym izopropanolem) na watce (np na patyczku plastykowy)
Powinno pomóc.
> Niedawno była taka sama dyskusja na temat nagrywarki Yamaha...
> Poszukaj w archiwum, wszystko tam zostało dokładnie wytłumaczone.
>
> BTW lepiej nie używaj płytki czyszczącej.

Racja - podczas rozpędzania pędzelek może coś popsuć.

Powodzenia

Janusz