Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 21:59:02 MET DST

Hej,

Mam aktualnie plyte Asus CUSL2-C i chcialbym robic cos takiego, jak
wlaczanie komputera o okreslonej godzinie. W poprzedniej plycie (Abit) bylo
bez problemu, tutaj jest jaki dziwny hint w instrukcji. Polega na tym, ze
jesli jest zainstalowany system z wlaczonym ACPI (np. Win98), to PowerOn nie
ruszy.
Na koncu instrukcji znalazlem nawet, co to ACPI, ale gdzie to jest w Win98,
nijak dojsc nie moge. Zarzadzanie energia mam powylaczane, tj. nic ma mi sie
nigdy nie wylaczac, a blankery to nawet nie wlaczac :-) Tlumaczenie z
angielskiego jest jednak dwojakie, bo tekst w instrukcji mozna rozumiec albo
jak napisalem (ze "jesli jest zainstalowany system z wlaczona obsluga
ACPI"), albo jako "jesli jest zainstalowany system, ktory ma ACPI". W tym
drugim przypadku wynika, ze majac Win98 PowerOn o okreslonej godzinie nie
zadziala.

Czy jest mozliwe zatem powyzsze ?

P.S.
PowerOn z klawiatury dziala.