Re: słaby dźwięk

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 11:17:11 MET DST

Użytkownik "Artur" <aptur_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Hej
>
> Czy ktoś słyszał o problemie z dźwiękiem na ECSie K7VZA?(dźwiek z płyty)
Ja mam ich mnostwo - jak usune jeden, to pojawia sie nastepny;)

> Strasznie szumi i jest b. cicho.
Szumic mi nie szumi - co do poziomu glosu to bodajze...
nie, pomylilem sie...
Na glosnikach mam spoko, na sluchawkach juz nie

> Artur
> PS Sterowniki zainstalowane poprawnie.
wejdz na http://www.realtek.com.tw (czy cus takiego)
i sciagnij sterowniki niejakiej firmy Avance.
Oferuja troche inne mozliwosci, ale sa mniejsze problemy
z dzwiekiem w dosie (i chyba nawet na w95 pojdzie)

--
corvus