Re: W ten piekny sloneczny dzien walczylem z... Czarnobylem

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 10:17:19 MET DST

"Maciek Kalbarczyk" <kalbar_at_piatka.o.k.pl> napisal(a):

>no wiec, czy cih usuwa dane? zamazuje
>tablice alokacji... czy wogole da sie to jakos
>odzyskac np. wsadzajac dysk do innego
>kompa i uruchamiajac jakiegos zaawansowanego
>scandiska ?
>[scandisk oczywiscie tez nie moze odczytac
>tego dysku]

WinCIH zdejmuje tylko partycje, nie formatuje dysku,
dlatego dane teoretycznie da się odzyskać. Ja to kiedyś robiłem
Tiramisu - z tym, że potzrebny był 2 dysk dla odzyskiwanych danych.
Po całonocnej pracy programu zazwyczaj udawało sę odzyskiwać
większość, z tym, że pliki porozmieszczane są w katalogach o numerach
klastrów, więc o uruchomieniu programów nie może być mowy
(chyba, że ktoś wie jakie pliki nalezą do jakiego programu :-) )

Pozdrawiam
Xaltuton