Re: Edycja plików Real?

Autor: Paweł Nowak (pawel254_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 01:53:34 MET DST

Użytkownik Maciej Lankowski <berberek_at_priv7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7luhet82mh3bbrj0skbtfo1vjc8gfo7fj8_at_4ax.com...
> Witam!
>
> Czy jest jakis programik do edycji lub konwersji do AVI plików Real
> Audio, Real Video i w ogóle RealMedia? Chodzi mi o wycinanie pewnych
> fragmentów zgranego na dysk streamu i zapisanie zmodyfikowanego pliku na
> dysku w formacje AVI lub tym samym RealMedia.
najlepszy bedzie chyba (darmowy - ale po francusku) SperlingEditor
duzo funkcji , a jednoczesnie pomimo nieznanego (bynajmniej jak dla mnie)
jezyka - banalna obsluga
pozdro
pawel