Re: Co o Viewsonic PF775 ?

Autor: Cobra Punisher alias DalejLama (raksen_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 01:10:41 MET DST

> Pewny jestes z tymi 85Hz u MAGa ? W specyfikacji jest wyraznie
> powyzej 100Hz dla 1024x768, i wydaje mi sie (nie na 100%), ze
> widzialem jak pracuje z ta wartoscia.

No to nie wiem ale na 100% (teraz jeszcze raz to sprawdzilem)
jestem przekonany o mojej racji.

> A propos Sony, to musze przyznac, ze nie widzialem innego monitora
> z tak dobra ostroscia obrazu i dawno bym go kupil, gdyby udalo mi sie
> w ktoryms ustawic dobrze (a nawet tylko akceptowalnie) geometrie.
> No Viewsonica nie testowalem i chyba musze kupic go w ciemno.

Ja widzialem G200 dwa razy (tzn. 2 sztuki) lecz nie przygladalem sie
im wtedy pod tym kontem a uzytkownicy nic nie wspominali.

> Czy to trinitron czy diamondtron ?

No wiesz gdyby Sony wkladalo nie swój kineskop do swoich monitorów
to ja zastanawialbym sie (i to powaznie) nad kupnem momitora z ich
kinskopem.
Czyli trinitron.

--
Pozdrawiam