Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 22:31:54 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote in message

> khem... nt na p75/32mb ramu? moj boshe... to on cyba swapuje z piec
> godzin zanim uruchomi sie ;>

nie jest tak zle jak chodzi i jesc nie wola :-)))
poza tym rzadko do niego zagladam ostatnio ze 3 tyg. temu
jak sieciowka sie sfajczyly a pozniej kernel sie wysypal ;-D
winproxy mam dane jako serwis nt wiec teraz entek chodzi
chyba nawet nie zalogowany transparent proxy
zainstalowany i jest luz ;-))
ale dzisiaj do niego chyba zajrze bo ftp musze postawic

> z linusiem trzeba naprawde sie postarac, bo
> to nie jest system od klikania... a i efekt lepszy...

na linucha bylem strasznie napalony ale za cholere
red hat nie chcial stabilnie pracowac z sdi
wiec wzielem sie za enteka tu poszlo o wiele latwiej
poza tym serwer jest tylko dla 2 userow wiec
poki co jest luz ;-)))))

Krzysiek