Re: jakie plyty najlepsze na AUDIO?

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 21:06:50 MET DST

Użytkownik "Codeboy" <codeboy_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Orginalne Audio CD , firmy ktorej masz wieze (znaczy czytnik CD ()

Płyt Kenwood'a nie widziałem. Chyba nie będę mógł nagrywać na innych, co?
:-)

Tak, poważnie:
Mam cd Kenwood DP-1080 (ma już jakieś 4 lata) i dosłownie żadnych, ale to
żadnych problemów na różnych płytach. Jak u innych jest, to nie wiem.
Moja zmieniarka w samochodzie Sony CDX-51 ma problemy z niektórymi kolorami,
nawet z CD for Audio (gdy jest niska temperatura w samochodzie), ale to na
pewno wina zmieniarki, w końcu już swoje wysłużyła.