Tosbiba Satellite Pro 4600

Autor: Fredek Kruger (caveman_at_ahoj.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 19:28:07 MET DST

Kupilem uzywana Toshibe Satellite Pro 4600 bez
oprogramowania. Czy ktos z Was kto kupil ja
calkiem nowa moze powiedziec mi co producent
dodaje oprocz systemu operacyjnego na plytkach
cd lub dyskietkach ?

Najpierw zalezy mi na informacji choc nie da sie
wykluczyc, ze chetnie kupilbym kopie sterownikow
czy innych materialow (np.pdf-ow z instrukcja) ...
Watpie, zeby ktos chcial mi pomoc bo ludzie
z tego typu sprzetem raczej nie musza dorabiac
takimi rzeczami ... Tak czy inaczej sciagniecie
sterow ze strony Toshiby graniczy po prostu
z cudem ... Stad prosba chociaz o info co
powinno byc razem z kompem i teczuszka ...